توی تراس نشستم و سیاوش داره آهنگ قول رو میخونه ، مگه میشه کسی این آهنگ رو بنویسه و تجربه اش نکرده باشه ؟
چقدر قشنگه ، چقدر به دل میشینه و چقدر خاطره با آهنگ های سیاوش و در اوجش آهنگ نوازش
بهت قول میدم نبینی منو
بهت قول میدم سراغت نیام
بهت قول میدم عزیز دلم
که چشمت نیفته دیگه توو چشام
قراره که خوشبخت باشی برو
بهت قول میدم دلم نشکنه
بذار نامه هاتو بهت پس بدم
که فکرت نمونه دیگه پیشِ من
که با نامه هات خاطراتت رو هم
بسوزونیشون تووی آتیش من
به چشمای من اعتنایی نکن
به آهی که تووی صدای منه
خداحافظی کن خداحافظی
بهت قول میدم دلم نشکنه
و آهنگ نوازش
میشه نوازشم کنی وقتی گرفته حالم
میشه ببندی بالمو اخه شکسته بالم
میفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمو
میشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمو
میشه بشینی پیشمو و یه شعر برام بخونی
امشب یه کم تنها شدم میشه پیشم بمونی
انگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشه
اینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشه
میشه نوازشم کنی وقته گرفته حالم
میشه ببندی بالمو اخه شکسته بالم
میشه نوازشم کنی وقته گرفته حالم
میشه ببندی بالمو اخه شکسته بالم
میفهمی چی میگم بهت میبینی خستگیمو
میشه بزارم پیش تو چند روزی زندگیمو
میشه بشینی پیشمو و یه شعر برام بخونی
امشب یه کم تنها شدم میشه پیشم بمونی
انگار یه بغضی تو گلوم داره شکسته میشه
اینجوری که پلکای تو هی باز و بسته میشه
میشه نوازشم کنی وقته گرفته حالم
میشه ببندی بالمو اخه شکسته بالم
میشه نوازشم کنی وقته گرفته حالم
میشه ببندی بالمو اخه شکسته
ما را در سایت یادگارخودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10