دوی 100 متر

خرید بک لینک

فکر کنید یه مسابقه دوی 100 متر داریم ، حالا خودتون رو روی خط شروع و رقیب با فاصله 80 متری از خودتون و 20 متری با خط پایان در نظر بگیرید این وضعیت برای مقایسه وضعیت آدم هایی هست که در کشور های جهان سوم مثل ما هست با آدم هایی که در آمریکا یا اروپا به دنیا اومدن

یه آدم جهان سومی برای اینکه به نقطه صفر یه آدمی که در اروپا به دنیا اومده باید چه قابلیت هایی داشته باشه و چه تلاشی بکنه ؟ شما در نظر داشته باشید که الان آدم هایی که توی صف مهاجرات به کانادا و استرالیا قرار دارن باید از چه فیلترهایی عبور کنن و چه قابلیت های علمی ، مادی و ............ داشته باشن ؟

تازه کشور های اروپایی که مهاجر پذیر هم نیستن و شما اصلا امکانی ندارید که بتونید به نقطه صفر یه آدمی که در اروپا به دنیا اومده برسید

به این میگن جدال نابرابر تازه این وضعیت خوبه در مقایسه با آدم هایی که در کشورهای عقب افتاده بدنیا اومدن که شرایط حداقلی بهداشت رو هم ندارن چه برسه شرایط تحصیل و قرار گرفتن توی صف مهاجرت ، این آدم ها توی این مسابقه باید خیلی قبل از مسابقه شروع کنن ، البته اگه شرایطش براشون فراهم باشه که اکثرا نیست

تازه اگه شما بتونید وارد یه کشور اورپایی به هر طریقی هم بشید اونجا شهروند درجه دو و سه هستید و باید شرایط تحقیر رو هم با خودتون بعد از کلی تلاش یدک بکشید

حالا تازه توی سن چند سالگی رسیدی به نقطه صفر اون آدمی که توی اروپا بدنیا اومده با از دست دادن 50 درصد از فرصت رشد ، یعنی اگه خوش بینانه توی سن 30 تا 35 سالگی مهاجرت کرده باشی دوران کودکی ، نوجونی ، جوونی که هیچ از دوره کارکرد مفید برای رشد هم 10 سال گذشته و در این شرایط تو احساس پیروزی می کنی

یادگارخودم...

ما را در سایت یادگارخودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 8 تير 1398 ساعت: 8:42

صفحه بندی