یه روزهایی مردن رو به زنده بودن ترجیح میدم ، اینکه علتش چیه مهم نیست ، مهم اینکه به اینجا رسیدم ،
روزهایی که آینده اش مبهم و غیر قابل پیش بینی شده ،
روزهایی که وقتی نگاه میکنی می بینی که همه دارن سر هم کلاه میزارن ،
روزهایی که قبل از اومدنش مردم نقشه خالی کردن جیب همدیگه رو مرور می کنن
روزهایی بدی که مردم خودشون به استقبال روزهای بدتری میرن و قبل از اینکه سختی بیاد ، خودشون برای هم دنیا رو سخت تر می کنن ،
روزهایی که همه خوشحال هستن از اتفاقات بدی که افتاده و مشغول پشت پا زدن بهم هستن
فارغ از اینکه فردا باید توی اون بررسی از مرجع خرابه طبق کپی رایت ای که خودشون درست کردن ، بچه هاشون زندگی کنن
اونم زندگی که تنها چیزی که اصلا توش پیدا نمیشه ، اعتماده
چه جوابی باید به بچه هامون بدیم؟؟؟؟؟؟؟
یادگارخودم...ما را در سایت یادگارخودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162