رابطه

خرید بک لینک

خداوند در قرآن میفرماید " او است آن كس كه شما را از نفس واحدى آفرید و جفت وى را از آن پدید آورد تا بدان آرام گیرد" پس چرا انقدر زندگی ها مشکل داره ؟ چرا انقدر روابط ها به تنش میرسه ؟ چرا زوج ها بجای آرامش باعث از بین رفتن آرامش همدیگه میشن ؟
به نظر من برای داشتن یک رابطه خوب ، چه دوستی و چه ازدواج باید دو طرف تلاش کنند ولی برای حفظ یک رابطه حداقل باید یک طرف رابطه تلاش کنه ، وقتی یک رابطه از بین میره ، زمانی هست که هیچکدوم از طرفین دیگه تلاشی برای حفظ اون رابطه نمی کنند
خیلی از رابطه ها بوده که بعد از تموم شدن طرفین پشیمون شدن ولی دیگه فرصت احیا کردن اون رابطه رو نداشتن ، این مهمه که آدم ها بدونند که با گذشت زمان خیلی از چیزها عوض میشه ، خیلی ها پی به اشتباهاتشون میبرن ، خیلی ها از حالت کاذب بیرون میان و خیلی ها میفهند که طرفشون برای حفظ این رابطه چقدر زحمت کشیده
ولی امان از وقتیکه هیچکدوم دو طرف برای حفظ رابطه تلاش نکنند ، اون موقع فقط افسوس باقی میمونه اونم بیشتر برای کسی که تقصیر بیشتر گردن اون بوده ، به اندازه سهمی که مقصر بوده و بهمون اندازه که تلاش نکرده و بهمون اندازه که تلاش طرف مقابل رو ندیده ، در آینده افسوس می خوره
این واقعیتی هست که همه دیر یا زود بهش میرسن
برای حفظ آدم هایی که ارزشش رو دارن تلاش کنیم تا بعدا پشیمون نشیم

+ نوشته شده در پنجشنبه ششم مهر ۱۳۹۶ساعت 16:57  توسط آرش |
یادگارخودم...

ما را در سایت یادگارخودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 14:53

صفحه بندی