کاش می تونستم حافظه ام رو پاک کنم ، کاش وقتی چشهام رو باز می کردم هیچکسی رو نمی شناختم ، کاش می تونستم از اول شروع به شناخت همه چیز کنم
یادم نمی موند که اونهایی که در حقم لطف کردن کیا هستند ، یادم نمی موند که اونهایی که در حقم بدی کردن کیا بودند ، اینجوری نه از کسی طلبکار بودم نه به کسی بدهکار
یادم نبود که روزهای گذشته خوش بودن یا تلخ ، اینجوری نه حسرتی داشتم نه آرزویی
یادم نبود دوستی دارم یا دشمنی تا از اول نسبت به شناخت اطرافیانم اقدام کنم
یادم نبود اعتقاداتم چیه تا از اول نسبت به کسب اعتقادات جدید خارج از هرگونه تعصب و میراث گذشتگان اقدام می کردم
یادم نبود چه غذاهایی رو دوست دارم تا همه غذاها را با لذت بچشم و دوباره انتخاب کنم
یادم نبود چقدر دوست داشتن رو فراموش کردم و دوباره لذت دوست داشتن رو تجربه کنم
یادم نبود روزهای گذشته رو چه جوری گذروندم تا دوباره گذشتن هر روز برام جدید بود
یادم نبود توی دنیا چقدر جنگ و نا امنی بوجود اومده تا دیگه هیچ وقت اخبار نگاه نمی کردم
یادم نبود چقدر مردم دروغ می گن تا حرف همه رو باور می کردم
یادم نبود که معنی تنهایی چیه تا هیج وقت احساس تنهایی نمی کردم
و خیلی چیزهای دیگه از یادم نبودها .................
کاش یادم نبود .....
کاش .......
ما را در سایت یادگارخودم دنبال میکنید
برچسب: آرزو, نویسنده: بازدید: 177