غم درد تو فقط مال توست ، هیچکس دردت رو نمی فهمه تا اون درد رو خودش تجربه نکنه ، اونهایی که این درد رو قبلا تجربه کرده باشن توی روز درد تو همدری نمی کنن ، درد رو میفهمن ولی توی دلشون میگن حالا میفهمی من چی کشیدم ، شاید از دردت خوشحالی نکنن ولی اینکه بدردشون دچار شدی حس خوبی دارن ، این واقعیت تلخیه که توی درد همیشه تنهایی ، نزدیک ترین آدم ها بهت فقط نقش همدرد رو بازی می کنن ، همه اونهایی که فکر میکردی توی تنهایی و درد بکارت میان تورو تنها میزارن ، حالا چه این درد بخواد برای یه نفر باشه یا یه ملت فرق نمی کنه
درد جنگ رو ما تجربه کردیم ، درد تنهایی رو ما تجربه کردیم ، حالا ملتی دیگه دارن این درد رو تجربه می کنن ، اینکه چرا جنگ شده یا دلیلش چی بوده یا مقصر این جنگ کیه یه داستان دیگه است ولی الان یه ملتی تنهان و توی درد تنهایی گیر کردن
اگه صد بار تنها شدی و اگه میخوای هر صد بار دردت مضاعف نشه، بار درد رو به تنهایی بدوش بکش ، از دردت به کسی حرف نزن ، از کسی کمک نخواه
کاش هیچ وقت کسی تنها نمونه ، کاش هرکس حداقل یه همدرد داشته باشه ، کاش درد تو درد من باشه و درد من درد تو
ما را در سایت یادگارخودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 228