
برای انجام کار درست هیچ دلیلی لازم نیست ، کار درست همیشه درسته و باید انجامش داد ، برای انجام ندادنش هم هیچ توجیهی قابل قبول نیست ، وقتی کسی در حقت بدی کرد کار درست رو فقط خودت می دونی چیه ، کسی نمی تونه بهت بگه کار درست چیه ، اینکه باید مقابله به مثل کنی ، اینکه باید بزاری بری یا اینکه ببخشی فرقی نمی کنه ، چون کار درست اونیکه خودت بهش میرسی و قطعا درسته ، اگه اون زمان کاری که می دونی و بهش رسیدی درسته انجام ندی همیشه به خودت بدهکار می مونی و خودت رو سرزنش می کنی و نمی بخشی شاید بعد ها به ا...
ادامه مطلب