
توی تراس نشستم و سیاوش داره آهنگ قول رو میخونه ، مگه میشه کسی این آهنگ رو بنویسه و تجربه اش نکرده باشه ؟چقدر قشنگه ، چقدر به دل میشینه و چقدر خاطره با آهنگ های سیاوش و در اوجش آهنگ نوازشبهت قول میدم نبینی منوبهت قول میدم سراغت نیامبهت قول میدم عزیز دلمکه چشمت نیفته دیگه توو چشامقراره که خوشبخت باشی بروبهت قول میدم دلم نشکنهبذار نامه هاتو بهت پس بدمکه فکرت نمونه دیگه پیشِ منکه با نامه هات خاطراتت رو همبسوزونیشون تووی آتیش منبه چشمای من اعتنایی نکنبه آهی که تووی صدای منهخداحافظی کن خداحافظیبهت قول...
ادامه مطلب